Nico & Vinz fronter internasjonal Nestea kampanje

(Oslo, 26. mai) Suksessen fortsetter for Nico & Vinz. Deres låt «Fresh Idea» er plukket ut til å fronte den nye, internasjonale kampanjen til NESTEA. Låten lanseres i 34 land. Når NESTEA lanserer sin internasjonale storkampanje «Taste of freedom» er det Oslo-guttene Nico Sereba og Vincent Dery i Nico & Vinz som har laget musikken. Låten heter «Fresh Idea», og har et avslappet, lett og lekent uttrykk. Den passer dermed godt til NESTEA sin oppfordring om å ta en pause fra hverdagens stress. Perfekt kjemi mellom band og merkevare nico-vinzDen internasjonale ledelsen i NESTEA er godt fornøyd med samarbeidet med den norske popgruppen, ifølge Brand Director Marcos De La Torre. – Kampanjen «Taste of Freedom» fokuserer på at man kan ta seg et øyeblikk, legge igjen stresset, og rett og slett fokusere på alt som er bra i livet. Samarbeidet mellom NESTEA og Nico & Vinz er en perfekt match mellom artist og merkevare. Budskapet vi sammen kommuniserer er sterkt: Vi lever i en tid som er vanskelig for mange, så la oss hjelpe hverandre med å fokusere på alt som gjør livet fantastisk, sier De La Torre. Line Sjøthun er ansvarlig for NESTEA i Norge. Hun er glad for at det er norske artister som nå blir en del av merkevarens satsing fremover. – Dette synes vi er kjempemorsomt. For oss som nordmenn er det artig å se at «våre» artister plukkes ut til å samarbeide med selskapet vi er en del av, sier Sjøthun. Frihet definerer musikken Også gutta i Nico & Vinz er fornøyde med resultatet. – Vi er glade for å være med på laget til NESTEA som en del av denne internasjonale kampanjen, og kan nesten ikke tro reisen vi har vært med på. Det er nettopp frihet som definerer musikken vår, så matchen med denne kampanjen er perfekt, sier Nico. Vincent følger opp: – Det mangfoldet vi representerer er en stor del av oss, og reflekteres i musikken vi lager. Vi er derfor spente og glade for at en stor merkevare som NESTEA vil være med og spre musikken vår ut til verden, sier Vincent.

Mer om: Nico & Vinz fronter internasjonal Nestea kampanje

Det norske popduoen Nico & Vinz har blitt utnevnt til de offisielle ansiktene for en stor internasjonal markedsføringskampanje for Nestea. Kampanjen, som finner sted i mer enn 70 land, er en integrert global markedsføringsinnsats for å øke merkevarebevisstheten for Nestea, en populær iste produsert av Nestlé.

Kampanjen, som både Nico og Vinz er forreste figur for, er en del av Nestlé’s strategi for å fremheve merkevarens verdier omkring forfriskning, vitality og avslapning. Som ambassadører for merkevaren er de forpliktet til å formidle disse verdiene til et større publikum, samtidig som de skaper ny interesse og begeistring rundt Nestea-produktene. Det er første gang Nico & Vinz involveres i en så omfattende markedsføringskampanje.

Gjennom denne kampanjen ønsker Nestlé å ta en mer proaktiv tilnærming til merkevarebygging, og Nico & Vinz utgjør en uunnværlig del av dette initiativet. Deres musikk og image resonnerer med merkevarens målgruppe, og deres internasjonale anerkjennelse vil utvilsomt bidra til å fremme Nestea i mange land.

Nico & Vinz vil vises i en rekke markedsføringsinitiativer som del av deres rolle, inkludert TV-reklamer, printannonser, samt digitale og sosiale medieplattformer. Gjennom disse forskjellige kanalene vil de samarbeide for å formidle merkevarens budskap på en frisk og engasjerende måte. Dette vil igjen hjelpe Nestlé med å styrke sin posisjon som en ledende aktør innen leskedrikker.

Dette samarbeidet mellom Nico & Vinz og Nestea markerer en ny æra for begge parter. For Nestea er det et betydelig skritt i retning av å bli en mer synlig aktør i det globale forbrukermarkedet. For Nico & Vinz, er det en unik mulighet til å utvide sin fanbase og influens. Vi kan bare vente og se hvordan dette fengslende par vil fortsette å gjøre sine merker på verden.

Legg igjen en kommentar